ימי גיבוש לחברות הינם ימים שיכולים להיות בעלי השפעה גבוהה מאוד על ההצלחה של החברה. ימי גיבוש לחברות הם לא רק עבור העובדים, אלא הם יכולים להיות גם עבור החברה עצמה. ימי הגיבוש יכולים לסייע לעבודת צוות טובה יותר, להעלאת המורל אצל העובדים, להביא לפרודוקטיביות גבוהה יותר ולהפוך את החברה למקום עבודה פופולארי ומבוקש יותר.
אז איך תוכלו לתכנן ימי גיבוש לחברות בצורה מוצלחת? איך תפיקו את הפעילות המתאימה ביותר עבור עובדי החברה ותהיו בטוחים כי יהיה יום מוצלח ומהנה במיוחד? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.
הגדירו את קהל היעד
בראש ובראשונה אתם צריכים להגדיר את קהל היעד לו אתם מתכננים את יום הגיבוש. האם מדובר בצוות צעיר, חברי הנהלה מבוגרים יותר וכו'. האם אלו אנשים אשר יכולים להתאים לפעילות אקסטרים או שמעדיפים סדנאות או פעילות רגועה יותר וכדומה. לאחר שתאפיינו את קהל היעד יהיה לכם הרבה יותר קל להבין מהן הפעילויות הנכונות עבורו ליום הגיבוש.
בחירת המועד המתאים
אם עדיין לא בחרתם את היום המתאים, בחרו אותו בחכמה. חשוב לדעת להתאים את המועד ללוח הזמנים של העבודה בחברה, כדי לא ליצור עומס בתקופה שהיא עמוסה בלאו הכי, אם רוצים לבצע פעילות חוץ לבחור במועד מתאים בעונת הקיץ והאביב ולא בחורף ועוד. ברוב החברות מעדיפים לא לבצע ימים כאלו בסוף השנה האזרחית ולפני חגים וחופשים גדולים, בכדי לא ליצור הפרעה לעבודה השוטפת.
הגדרת התקציב שלכם
לפני שאתם בוחרים את הפעילויות או סדר היום, חשוב שתגדירו את התקציב שלכם. ללא הגדרה של התקציב, אתם בקלות יכולים להגיע לתכנון שבסופו של דבר תבינו כי הוצאתם עליו הרבה יותר ממה שבאמת יכולתם להרשות לעצמכם להוציא.
לכן חשוב להגדיר את התקציב בשיתוף עם מנהלי הכספים בחברה, ורק לאחר שאתם יודעים מה התקציב שלכם להתחיל לתכנן את יום הגיבוש.
אם אתם מתקשים בתכנון ולא מוצאים מספיק זמן, פנו אל חברה המתמחה בהפקת ימי גיבוש לחברות – היא תוכל לסייע לכם רבות ולבצע את כל ההפקה עבורכם על הצד הטוב ביותר.
Comments are closed.